Saturday, January 24, 2009

Kalis Rindu

Dah lame jgk aku x post entri baru..alang2 aku pulang bercuti sejak menyambung pembelajaran di sebuah institusi pengajian tinggi yang namanya dirahsiakan (IPTYND) aku rajinkan jari2 ni bersenam menaip menekan punat2 komputer riba..

Minggu pertama kt tmpt tu aku rasekan sangatlah melancaukan sbb kne ikot orentasi,ps2 ade plak kes keracunan makanan..yg aku xbleh blah fasilitator yg mulenye berlagak garang,tegas ps2 bermuka cuak sbb tkot..hehu.. mcm taik cicak je masing2..yg fasilitator pompuan plak kjenye terjerit2 mcm askar jepon..lawak2..

tp,bile da msuk time nk tdo aku pasang mp3 dlm fon ni..ku sumbat fon telinga,melayan lagu 
"A SONG FOR MAMA" nyanyian kumpulan boyz 2 men..wan pok yg mengesyorkan aku melayan lagu2 dorg..mmg bez..actually lagu ni da lme aku peram,xdgr2..myb disebabkan sentimental value yg tinggi berjauhan dari keluarga membuatkan rating lagu ni naik dlm fon aku..bile dgr je teringat kt mak yg pandai masak,kuat bebel,tulisan lawa,pandai jahit,gubah,syg anak2 die..

ade peluang cuti ni aku nk dok umah,melepak ngn mak ps2 abehkan lauk pauk masakan die..wat stock dlm perut ble da blah blk nti..mak,angah promise blaja rajin2!!

1 comment:

si pengemis said...

semoga ko boleh berbangga bob.